Dve značilnosti uspešno objavljenih malih oglasov

Dve značilnosti uspešno objavljenih malih oglasov

Če si ogledate vse uspešne male oglase na spletu in jih preučite do podrobnosti boste videli, da imajo vsi nekaj skupnega. In kaj imajo skupnega? Dva koristna nasveta bom razkril v tem članku.

V tem članku vam bom predstavil dva atributa, ki sta skupna uspešno objavljenim malim oglasom. V kolikor želite doseči uspešno oglaševanje, potem je ta članek za vas. Tukaj je prvi atribut uspešnih spletnih malih oglasov.

1# Oglasi NE prodajajo izdelkov

Prva stvar, ki se je moramo zavedati, zmagovalni mali oglasi ne prodajajo. Narejeni so zgolj za zbiranje kontaktnih podatkov potencialnih kupcev, ki jim lahko kasneje, s podrobnejšo prodajno predstavitvijo, tudi prodamo naš izdelek. V skromnem opisu objavljenega oglasa preprosto ni prostora za podrobnejšo prodajno predstavitev izdelka, zato tega nikar ne počnite tudi Vi!

Kako boste namreč kupcem povedali, kakšne so prednosti in značilnosti vašega izdelka v skromnem opisu vašega oglasa? Tega enostavno ni moč storiti. Večina spletnih oglasnikov z malimi oglasi ima na razpolago 1 vrstico za naslov, nekaj vrstic za vsebino in mogoče vrstica za zaključek. To ni niti približno dovolj prostora, da bi lahko nekoga prepričali za nakup vašega izdelka. Lahko pa v majhnem privlačnem besedilu namignete kupcu, kje lahko dobi več informacij.

2# Oglasi naj imajo dober naslov

Kot sem že zgoraj zapisal, je za naslov malega oglasa namenjena običajno 1 vrstica, oz. od 130 do 165 znakov. Ta je navadno zapisana s krepkimi črkami in je prva stvar, ki jo bralec vidi pred branjem preostalega oglasa. Pri ustvarjanju naslova boste želeli izpostaviti najbolj privlačen vidik vašega izdelka v naslov. In dober naslov bo vašega bralca spodbudil, da bo o vašem izdelku želel vedeti še več.

Pomembna stvar, o kateri boste morda želeli razmisliti, je izdelava seznama prednosti in koristi. Naredite seznam vseh prednosti in koristi vašega izdelka in za vsako prednost, ki jo omenjate, zapišite koristi in slabosti. Ko ustvarite seznam, si ga oglejte in izberite najbolj privlačne prednosti od vseh. To je tisto, kar želite vključiti v naslov vašega malega oglasa!

Pri objavi malih oglasov so naslovi ključnega pomena za uspeh. Naslov je lahko razlika med uspešnim oglasom in oglasom, ki ne deluje.

Imejte ta nasveta v mislih, ko boste oddajali svoj oglas.

Leave a Reply